דונלד טראמפ לעיתונאים: "כולכם שקרנים, תתביישו"

אבי יעקב 2 Comment on דונלד טראמפ לעיתונאים: "כולכם שקרנים, תתביישו"

נשיא ארצות הברית החדש ממשיך להתעמת עם התקשורת. דונלד טראמפ כינס הלילה עשרות עיתונאים אמריקניים בכירים לשיחה ותדרוך, שהפכו למתקפה חריפה על חלק מכלי התקשורת • דובריו טענו כי הפגישה נחשבת בעיניהם ל"הישג של ממש"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נשיא ארצות הברית החדש ממשיך להתעמת עם התקשורת. דונלד טראמפ כינס הלילה עשרות עיתונאים אמריקניים בכירים לשיחה ותדרוך, שהפכו למתקפה חריפה על חלק מכלי התקשורת. הוא פנה תחילה לג'ף צוקר, העורך הראשי של רשת CNN והטיח בו, "אני שונא את הרשת שלכם. כולכם שקרנים ועליך להתבייש בעובדים שלך", ציטט גורם שהשתתף בפגישה.

הגורם תיאר כי "ההרגשה היתה כמו להתייצב מול כיתת יורים. הפגישה הזו היתה אסון מוחלט. מנהלי הערוצים והעיתונים נכנסו וחשבו שישמעו על תוכניות הממשל. במקום זאת הם קיבלו מכה מתחת לחגורה נוסח טראמפ". גורם אחר שהיה בפגישה סיפר, "טראמפ חזר ואמר כל כמה דקות – אנחנו יושבים בחדר של שקרנים. הוא האשים כמעט כל גוף תקשורת בשקרים – ולגבי חלק מהכתבים דיבר ברמזים ברורים ואישיים".

טראמפ נמצא ביחסים גרועים עם חלק לא מבוטל מהכתבים המסקרים באופן שוטף את הבית הלבן – וטרם ערך להם מסיבת עיתונאים ראשונה, כפי שעשו קודמיו. דובריו דווקא טענו כי הפגישה הייתה מצויינת ונחשבת בעיניהם ל"הישג של ממש".

ובעוד התקשורת זוכה רק למלים קשות, הנשיא החדש פונה באופן ישיר לאזרחי ארה"ב. הלילה הוא פרסם סרטון בו דיבר על תוכניותיו לשינויים כלכליים שיובילו, כדבריו, את הכלכלה קדימה.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    הוא תותח הטראמפ הזה